Och något behöver bytas eller returneras. För att spara på miljön skickar vi inte med en massa information om ditt köp.
Allt finns ju ändå digitalt!
Så hur gör du då om du vill returnera något? Lättast är att du svarar på din orderbekräftelse som du fått på mailen. Där finns all information och du behöver bara skriva vad du vill returnera. Om du slängt det, går det bra att även maila
[email protected]
Det underlättar enormt om du kan få fram ditt ordernr, MEN uppger du ditt namn ca när du handlade och vilken/vilka varor det gäller,
kan jag oftast leta rätt på din order ändå. Vi godkänner returer där du kontaktat oss inom 30 dagar från att du fått varan/den anlänt till ombud.
För att underlätta för dig som kund så kan du antingen posta själv till:
EF Caroline Hayenhjelm/Fluffrumpan
Tillinge Vappa By 29
745 94 Enköping
[email protected]
eller skriva i mailet att du vill ha en retursedel. Jag återkommer då med en QR-kod som du visar upp hos närmaste ombud.
När returen kommit och jag ser att allt är i nyskick så krediterar jag returnerade produkter och betalar tillbaka deras kostnad, minus faktisk fraktkostnad, om du frågat efter en retursedel. I de flesta fall har jag koll på vikt, men ibland behöver jag din hjälp att väga eller mäta det färdiga paketet/"brevet" för att du skall få så låg returfrakt som möjligt. Jag försöker alltid välja det förmånligaste alternativet.
Har du swishat går återbetalningen fort, har du betalat via Nets kan det ta upp till 3 arbetsdagar innan återbetalningen är genomförd.
Vill du byta vara/storlek så kommer du att få returnera den felande varan och sedan göra ett nytt köp av rätt.